dijous, 7 de març del 2013

Anunci d'iniciativies de Promoció

Ja he comentat a la darrera entrada al final que la web "www.ajedreztorneos.com" és una interessant eina de promoció per linkar els opens actuals en joc, i sobretot pels que s'iniciaran en el futur. Hi ha molts anunciats. En el meu Bloc també hi ha aquests apartats però són secundaris, anuncio en agenda (i a partir de just aquest instant també els d'actualitat) només els que clubs o representants m'ho demanen i sense cap problema afegeixo el link, dóna més prestigi al meu Bloc, però si no es produeix aquest pas no anuncio. Bàsicament el meu Bloc està basat en cròniques o actualitat present en joc; tinc altres objectius previstos.

Un altre iniciativa que aplaudeixo amb punts en contacte amb el meu Bloc però també diferent, i amb altres objectius magnífics és una plataforma que acaba de sortir per Facebook que es diu:

Escacs Base Barcelona.

La trobo una iniciativa molt interessant per promocionar els cada vegada més nombrosos opens per edats que organitzen diversos clubs. Afegeixo el texte que han posat:




"Pàgina en la que intentarem reunir tota la informació relativa a tornejos d'Escacs Base de Barcelona! Si organitzes un torneig o un esdeveniment escaquístic sub 18, envian's la informació i el publicarem".

M'agrada la iniciativa. Felicito a qui ho hagi iniciat.

Nota del Bloc: Aquesta nit surtiran dues Prèvies de Matxs de Divisió d'Honor. El de retransmissió SC Sabadell - Andorra; i el matx de la jornada Escola d'Escacs Barcelona - Barcelona Uga.